19 July 2010, 11:53
Ik had mn auto bij mijn schoonouders laten staan en daar heeft mn zwager voor de gein toch maar even mn D-riem vervangen. Hij had gehoopt dat ik er alsnog mee naar een garage ging, maar ik had em door. Toch bedankt voor de links.
De versnellingsbak lekt een klein beetje aan de onderkant (zag er een druppel aanhangen), daar waar een soort bout en kabel (snelheidsmeter?) het Overdrive deel in gaan. Ik probeer er wel een foto van te maken als ik em terugkrijg.
Ik heb de auto vanochtend naar Olijve gebracht hij zou donderdag klaar moeten zijn, dus ergens volgende week zal ik wel laten weten hoe het gelopen is. Het is inderdaad een OMVL verdamper met onderbouw installatie. Volgens Olijve is deze verdamper standaard voor Oldtimers en ik zag dat HPO dezelfde inbouwt, daarom had ik er wel vertrouwen in. Over 10.000 km (waarschijnlijk iets eerder) zal ik me eens gaan verdiepen in het kleppenstellen, bedankt voor de tip!
De versnellingsbak lekt een klein beetje aan de onderkant (zag er een druppel aanhangen), daar waar een soort bout en kabel (snelheidsmeter?) het Overdrive deel in gaan. Ik probeer er wel een foto van te maken als ik em terugkrijg.
Ik heb de auto vanochtend naar Olijve gebracht hij zou donderdag klaar moeten zijn, dus ergens volgende week zal ik wel laten weten hoe het gelopen is. Het is inderdaad een OMVL verdamper met onderbouw installatie. Volgens Olijve is deze verdamper standaard voor Oldtimers en ik zag dat HPO dezelfde inbouwt, daarom had ik er wel vertrouwen in. Over 10.000 km (waarschijnlijk iets eerder) zal ik me eens gaan verdiepen in het kleppenstellen, bedankt voor de tip!
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel