2 July 2010, 16:08
Aanlopende remmen kan je wat 'masseren'. Haal 1 remblok eruit, zet een dunner blokje ervoor terug, druk de rempedaal in, haal blokje weg en duw de remzuiger een flink eind de klauw in. Blok weer erin, remmen, terugdrukken, etc.
Dan inderdaad de remvl. wat door laten lopen, als het goed kan je dat doen door alleen de nippel open te draaien en het reservoir bij te vullen. In totaal 8 nippels.
Dus niet de remklauw loshalen.
Als je niet zeker bent vd D riem zou ik die eerst doen, zonder sta je gewoon stil.
Het voorruitrubber is maar een sierlijst, daaronder zit de ruit met een dikke kitrand vast.
Aangezien je een 245-411 hebt zat er org. een B21A in met 4 bak. Die B21A zit er zo te zien nog steeds in (Stromberg carburateur). T/m MY 1984 werden de basismodellen in Zweden nog met B21A geleverd. Wat weet autoweek daar nou van?
I.t.t. wat de achterklep beweert is het dus een DL, de klep is uit 1990 of later.
Dan inderdaad de remvl. wat door laten lopen, als het goed kan je dat doen door alleen de nippel open te draaien en het reservoir bij te vullen. In totaal 8 nippels.
Dus niet de remklauw loshalen.
Als je niet zeker bent vd D riem zou ik die eerst doen, zonder sta je gewoon stil.
Het voorruitrubber is maar een sierlijst, daaronder zit de ruit met een dikke kitrand vast.
Aangezien je een 245-411 hebt zat er org. een B21A in met 4 bak. Die B21A zit er zo te zien nog steeds in (Stromberg carburateur). T/m MY 1984 werden de basismodellen in Zweden nog met B21A geleverd. Wat weet autoweek daar nou van?
I.t.t. wat de achterklep beweert is het dus een DL, de klep is uit 1990 of later.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969