1 June 2010, 08:29
Ik moet mijzelf even verbeteren: :-\
Het ging om precies zo'n zelfde, waar overigens ik ook ben langsgeweest. Ik had ze even met elkaar verward
Hier was de bodem langs de dorpel wat crocky en de ook hier bekende plekjes maar niet zo erg als hieronder staat.
Marktplaats: 142 injectie
http://link.marktplaats.nl/350936703
Ik ben 2 jaar terug ong. bij deze leuke 142 gaan kijken.
Op het eerste gezicht een leuke stoere bak.
Maar:
Voelde toen een beetje langs de bodem en drukte er meteen een gaatje in ???
Ook een hoop roest op de bekende plekken
Was (toen) optisch ook niet zo mooi, krasjes en kleine deukjes. H
et dashboard was met knopjes en draadjes ook een zooitje.
Maar is inmiddels wel van eigenaar gewisseld. Dus wat er ondertussen mee is gebeurd weet je natuurlijk ook niet.
Ik heb er toendertijd een hoop foto's van gemaakt dus bij interesse voor de foto's hoor ik t wel.
Heeft wel overdrive, gas, roest en injectie.
Ik kon hem 2 jaar terug (van de vorige eigenaar dus) voor â¬1150,- meenemen terwijl hij toen ook voor â¬1750,- op MP stond. Geeft wel aan hoe graag hij ervanaf wilde...
Wel een leuke basis
Maar (waarschijnklijk) met wat (verborgen) werk...
Het ging om precies zo'n zelfde, waar overigens ik ook ben langsgeweest. Ik had ze even met elkaar verward
Hier was de bodem langs de dorpel wat crocky en de ook hier bekende plekjes maar niet zo erg als hieronder staat.
Marktplaats: 142 injectie
http://link.marktplaats.nl/350936703
Ik ben 2 jaar terug ong. bij deze leuke 142 gaan kijken.
Op het eerste gezicht een leuke stoere bak.
Maar:
Voelde toen een beetje langs de bodem en drukte er meteen een gaatje in ???
Ook een hoop roest op de bekende plekken
Was (toen) optisch ook niet zo mooi, krasjes en kleine deukjes. H
et dashboard was met knopjes en draadjes ook een zooitje.
Maar is inmiddels wel van eigenaar gewisseld. Dus wat er ondertussen mee is gebeurd weet je natuurlijk ook niet.
Ik heb er toendertijd een hoop foto's van gemaakt dus bij interesse voor de foto's hoor ik t wel.
Heeft wel overdrive, gas, roest en injectie.
Ik kon hem 2 jaar terug (van de vorige eigenaar dus) voor â¬1150,- meenemen terwijl hij toen ook voor â¬1750,- op MP stond. Geeft wel aan hoe graag hij ervanaf wilde...
Wel een leuke basis

Volvo 142S - 1973
Felix
Felix