24 May 2010, 16:39
Er zijn meest twee stelschroeven, die op de verdamper is voor stationair, die op de slang is een soort begrenzer voor de hogere rpm's. Vandaar bij 3000 rpm.
LPG stat. afstellen is min of meer als CO, je draait hem lekker uit tot de motor er niet meer op reageert en dan weer in tot-ie net wat terugloopt. Dan staat de CO ook wel redelijk.
Als je geen lekker LPG stat. krijgt moet je de benzineafdeling nog een keertje langs, en dan weer de LPG, en zo net zo lang tot-ie stat. op beide brandstoffen gelijk loopt en op beide lekker oppakt.
Tenslotte de 'hogetoerenbegrenzer' bekijken.
LPG stat. afstellen is min of meer als CO, je draait hem lekker uit tot de motor er niet meer op reageert en dan weer in tot-ie net wat terugloopt. Dan staat de CO ook wel redelijk.
Als je geen lekker LPG stat. krijgt moet je de benzineafdeling nog een keertje langs, en dan weer de LPG, en zo net zo lang tot-ie stat. op beide brandstoffen gelijk loopt en op beide lekker oppakt.
Tenslotte de 'hogetoerenbegrenzer' bekijken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969