24 May 2010, 13:40
Tja dat verloop stuk van de B21 was makkelijker geweest. Maar was bang het systeem te verstoren, en heb met wat tussen stukjes origineel aangesloten 
Alleen dat schrale afgesteld, daar heb ik nog niet aangedacht ;D
Weet alleen nog niet hoe ik dat kan afstellen, weet wel welke schroef ik moet draaien maar niet hoe ver?? Kan ik dat met zo'n co2 meter afstellen en wat is dan de gemiddelde waarde die ik moet aanhouden??? (mag zo'n meter gebruiken in een garage)
Bedankt voor de vorige info en hoop dat het probleem met afstellen kan verhelpen:-X Het warm worden is begonnen na dat ik de Breather Box/Oil trap heb veranderd. Nu de slangen goed zitten blijft alleen het afstellen van de brandstof (lpg) over ???
mmmm de slang vanaf het luchtfilter onder, die voorbij de dynamo komt. Die hangt niet vast aan het uitlaatspruitstuk, dat is goed dat weet ik. Maar de uitgang naar de voorkant zit dicht, heeft de motor wel genoeg lucht. Ik heb wel bij topic gelezen hoe men dit afsluit. Vraag me alleen af of zo'n langen aanzuigslang te lang is??? Hoor het graag.
Groet

Alleen dat schrale afgesteld, daar heb ik nog niet aangedacht ;D
Weet alleen nog niet hoe ik dat kan afstellen, weet wel welke schroef ik moet draaien maar niet hoe ver?? Kan ik dat met zo'n co2 meter afstellen en wat is dan de gemiddelde waarde die ik moet aanhouden??? (mag zo'n meter gebruiken in een garage)
Bedankt voor de vorige info en hoop dat het probleem met afstellen kan verhelpen:-X Het warm worden is begonnen na dat ik de Breather Box/Oil trap heb veranderd. Nu de slangen goed zitten blijft alleen het afstellen van de brandstof (lpg) over ???
mmmm de slang vanaf het luchtfilter onder, die voorbij de dynamo komt. Die hangt niet vast aan het uitlaatspruitstuk, dat is goed dat weet ik. Maar de uitgang naar de voorkant zit dicht, heeft de motor wel genoeg lucht. Ik heb wel bij topic gelezen hoe men dit afsluit. Vraag me alleen af of zo'n langen aanzuigslang te lang is??? Hoor het graag.
Groet