23 May 2010, 10:05
Ze zijn dus uitwisselbaar in de goede Volvo traditie, en de aansluitingen werken identiek. Van bovenop vertrekt een dikke slang van ca. 15 cm, die eindigt in de 'flame trap'.
De Flametrap is een Y stuk met een dikke slang die naar de luchtinlaat gaat voor laag vacuum, en een dunnere die naar het inlaatspruitstuk gaat voor hoog vacuum.
De B230F heeft de beste installatie, die heeft de flametrap netjes hoog zodat je hem af en toe kan controleren.
Ik denk dat je eerst de vacuumslangen goed aan moet sluiten. Daarna op zoek naar lekke slangen, aansluitingen etc.
De Flametrap is een Y stuk met een dikke slang die naar de luchtinlaat gaat voor laag vacuum, en een dunnere die naar het inlaatspruitstuk gaat voor hoog vacuum.
De B230F heeft de beste installatie, die heeft de flametrap netjes hoog zodat je hem af en toe kan controleren.
Ik denk dat je eerst de vacuumslangen goed aan moet sluiten. Daarna op zoek naar lekke slangen, aansluitingen etc.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969