23 May 2010, 05:43
Nou ik heb nu de origenelen Breather Box/Oil trap op mijn B230f (met carburateur/lpg) geplaatst. In plaats van die van de B21. Alleen na deze actie wordt mijn motor warm als ik harder dan 100 kilometer ga rijden.
Bij de Breather Box/Oil trap van de B21 zaten twee slangen, ÃÃn naar de inlaatslang (die heb ik nu afgesloten op de inlaatslang) en een klein slagentje naar het spruitstuk.
Bij de Breather Box/Oil trap van de B230 f zit ÃÃn slangentje naar het spruitstuk en het grote gat boven op gaat de ruimte in. Heb de originelen dikken slang gebruikt die op de Breather Box/Oil trap zat, van een andere B230 f. (zou die te dicht bij de motorkap kunnen zitten???)
Ik snap niet waarom mijn motor nu opeens warm wordt???
Heeft iemand suggesties???
Bij de Breather Box/Oil trap van de B21 zaten twee slangen, ÃÃn naar de inlaatslang (die heb ik nu afgesloten op de inlaatslang) en een klein slagentje naar het spruitstuk.
Bij de Breather Box/Oil trap van de B230 f zit ÃÃn slangentje naar het spruitstuk en het grote gat boven op gaat de ruimte in. Heb de originelen dikken slang gebruikt die op de Breather Box/Oil trap zat, van een andere B230 f. (zou die te dicht bij de motorkap kunnen zitten???)
Ik snap niet waarom mijn motor nu opeens warm wordt???
Heeft iemand suggesties???