16 May 2010, 02:36
1e poging gedaan: Aan de binnenzijde zit een uitstulping waaronder een bout zit. Deze heb ik verwarmd en naar binnen geduwd. Dat valt dus gewoon tegen. Er is niet zo veel aan te verbouwen omdat het materiaal vrij dik is en zich niet makkelijk laat beinvloeden. (dubbel puntje op de I en het forumfoutje is daar. Daar kan hij dus niet tegen. Stukkie opnieuw typen....)
Ik ben vanavond voor het eerst sinds het plaatsen van de verlagingsset met een beladen auto op pad geweest. Wat opvalt is dat de achteras vrij ver naar achter staat. Daardoor loopt bij het inveren de band aan tegen de kunststof binnenwielkast aan de achterzijde net boven de onderzijde van de spatbordrand. Daar is best redelijk wat materiaal verdwenen dus misschien gaat het nu makkelijker
Zal bij de volgende poging weer eens wat photootjes plaatsen.
Ik ben vanavond voor het eerst sinds het plaatsen van de verlagingsset met een beladen auto op pad geweest. Wat opvalt is dat de achteras vrij ver naar achter staat. Daardoor loopt bij het inveren de band aan tegen de kunststof binnenwielkast aan de achterzijde net boven de onderzijde van de spatbordrand. Daar is best redelijk wat materiaal verdwenen dus misschien gaat het nu makkelijker

Zal bij de volgende poging weer eens wat photootjes plaatsen.
`88 245, B230K, M47