15 May 2010, 17:42
Ticcie schreef:Wat een gaar en slecht opgeknapt gebakje voor ontzettend veel geld:
http://link.marktplaats.nl/344479928
K heb deze wagen vandaag eens in alle rust bekeken en vind alle commentaar wel redelijk overdone.

Gereden heb ik er niet mee, maar ook dat zal geen probleem zijn, t is ja hier in het dorp waar dat ding staat.
Wagen is best netjes, heeft een paar roest/plamuurplekjes maar dat is voor een wagen uit die tijd niet meer dan normaal.
Echte gave turbo's kom je zelden tegen in het wild, hele flinke opknap en of afknap-projecten des te meer.
Achterklep is niet origineel, maar een redelijk exemplaar, dat is altijd al beter dan de standaard doorgerotte kleppen die gebruikelijk zijn.
Motortje liep ook keurig, en dat een missend (op de foto dan) zekeringafdekplaatje meteen een nogo maakt van een wagen lijkt me sterk.
Denk dat de vermelding van deze wagen in dit topic niet helemaal juist is, en de prijs ??
Tja die bepaalt de verkoper samen met de maffe markt voor belastingvrije vervoermiddelen en de gekken die het ervoor geven. ;D
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K