10 May 2010, 07:35
Zo heb ik het gedaan laten doen:
70 L onderbouw waardoor de kap niet in de laadruimte maar onder de auto zit.
LPG trekhaak, ik dacht brink.
Eerst een motorfiets demper, daarna alleen een pijp en tenslotte een open/gedempte pijp recht naar achteren opgehangen aan de bumper met een rubber bus.
![[Afbeelding: IMAGE_00012_001.jpg]](http://www.yome.se/albums/album13/IMAGE_00012_001.jpg)
![[Afbeelding: IMG_1655.jpg]](http://www.yome.se/albums/album13/IMG_1655.jpg)
Helaas geen plaatje van de laatste maar het is een gedempte rechte Bosal rvs pijp samen met een adapter. Er zit een duidelijke grom in de auto die alleen bij acceleratie te horen is. Het geluid met de geopende motordemper was zachter...maar de demper te groot voor de door mij gewenste bodemvrijheid...i.v.m. cross country, voor jullie zouden dat meer verkeersdrempels zijn
70 L onderbouw waardoor de kap niet in de laadruimte maar onder de auto zit.
LPG trekhaak, ik dacht brink.
Eerst een motorfiets demper, daarna alleen een pijp en tenslotte een open/gedempte pijp recht naar achteren opgehangen aan de bumper met een rubber bus.
![[Afbeelding: IMAGE_00012_001.jpg]](http://www.yome.se/albums/album13/IMAGE_00012_001.jpg)
![[Afbeelding: IMG_1655.jpg]](http://www.yome.se/albums/album13/IMG_1655.jpg)
Helaas geen plaatje van de laatste maar het is een gedempte rechte Bosal rvs pijp samen met een adapter. Er zit een duidelijke grom in de auto die alleen bij acceleratie te horen is. Het geluid met de geopende motordemper was zachter...maar de demper te groot voor de door mij gewenste bodemvrijheid...i.v.m. cross country, voor jullie zouden dat meer verkeersdrempels zijn

[img][/img]