9 May 2010, 09:12
Even 2 opmerkingen:
Heb dit hier over turbo's lang niet gevolgd, maar:
1) Kunnen die 1750 rijklaarkosten niet voor een groot deel te maken hebben met invoerkosten vanuit de US ??
2) Ticcie: Weet je zeker dat er nooit zo'n rode 245 Turbo uit de fabriek is gekomen? Ik heb ooit een 245 in SE bekeken (en laten staan helaas!) die dezelfde rode kleur had met alle mogelijke opties en helaas een motor die defekt was. Liefst loop ik nog een keer tegen zo'n exemplaar aan. Zie graag die kombi. Maar inderdaad: De adverteerde moet zich schamen met die foto's en erbarmelijke toestand van de auto.
Die zweed (zie onder) had overigens wel dat kleine biesje boven de sierstrip waaruit ik bijna zou concluderen dat het origineel is.
Heb dit hier over turbo's lang niet gevolgd, maar:
1) Kunnen die 1750 rijklaarkosten niet voor een groot deel te maken hebben met invoerkosten vanuit de US ??
2) Ticcie: Weet je zeker dat er nooit zo'n rode 245 Turbo uit de fabriek is gekomen? Ik heb ooit een 245 in SE bekeken (en laten staan helaas!) die dezelfde rode kleur had met alle mogelijke opties en helaas een motor die defekt was. Liefst loop ik nog een keer tegen zo'n exemplaar aan. Zie graag die kombi. Maar inderdaad: De adverteerde moet zich schamen met die foto's en erbarmelijke toestand van de auto.
Die zweed (zie onder) had overigens wel dat kleine biesje boven de sierstrip waaruit ik bijna zou concluderen dat het origineel is.
![[Afbeelding: 1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v235/skidwatch/volvo/245%20glt%20turbo%20rood/1.jpg)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..