7 May 2010, 12:30
V.w.b. de bits: Omdat ik de schroefdraad in de klauw niet wilde beschadigen heb ik toch te voorzichtig (lees: te dun geboord) gegokt. Alles met beleid, maar als een bit breekt, is het al te laat als je sleuteltje beweegt. Achteraf (....) had ik meer naar de diameter van de nippel moeten boren.
Vanwege het niet te lang kunnen missen van de auto / zaterdag toch naar Woudenberg willen komen, was het bestellen van 2 revisiekleuwen (Li. voor en re. achter) de snelste en uiteindelijk makkelijkste optie. Ik heb de auto op de zaak staan en kan alleen met gereedschap aan de slag dat ik zelf heb meegenomen (Daarom geen linkse tap, niet verkrijgbaar in de omgeving). Geen lasapp, voor de vervanging van de veren al wat extra gereedschap moeten kopen bij een automat.zaak hier op het industrieterrein, dus het gaat op het gebied van centjes al hard zat. Revisieklauwen waren een goed gemiddelde tussen kosten en inspanning.
Evengoed dank voor alle tips. Ze zijn allemaal opgeslagen
. Hopelijk tot zaterdag!
Vanwege het niet te lang kunnen missen van de auto / zaterdag toch naar Woudenberg willen komen, was het bestellen van 2 revisiekleuwen (Li. voor en re. achter) de snelste en uiteindelijk makkelijkste optie. Ik heb de auto op de zaak staan en kan alleen met gereedschap aan de slag dat ik zelf heb meegenomen (Daarom geen linkse tap, niet verkrijgbaar in de omgeving). Geen lasapp, voor de vervanging van de veren al wat extra gereedschap moeten kopen bij een automat.zaak hier op het industrieterrein, dus het gaat op het gebied van centjes al hard zat. Revisieklauwen waren een goed gemiddelde tussen kosten en inspanning.
Evengoed dank voor alle tips. Ze zijn allemaal opgeslagen
. Hopelijk tot zaterdag!
`88 245, B230K, M47

