4 May 2010, 22:00
de methode die je hier ziet is niet de normale oplossing voor een 245! Normaal gesproken neem je een speciale gastrekhaak, die kun je voor een paar tientjes op marktplaats kopen. Deze bijvoorbeeld: http://link.marktplaats.nl/342773442
Je ziet dat er E50 wordt geboden door HPO. Da's een bekende LPG inbouwer uit Brabant die al aardig wat auto's hier heeft omgebouwd. Zeker de moeite waard om even een prijsopgave te vragen. ik dacht dat hij zo rond de E1250 vroeg (ervan uitgaande dat je een carburateur versie hebt).
De normale of zweedse trekhaak is dus niet geschikt voor een verzonken lpg tank, of je moet zoiets als hierboven gaan knutselen, maar waarom zou je?
Naast de trekhaak koop je dan nog een extra stukje uitlaat van E20, wat boven je achteras wordt geplaatst. Hierdoor zit je einddemper een stukje verder naar achteren en heb je de ruimte voor de tank.
Maar een beetje lpg-boer zorgt voor de trekhaak en het stukkie uitlaat. is alleen nog even de kwestie wat ie daarvoor vraagt.
Je ziet dat er E50 wordt geboden door HPO. Da's een bekende LPG inbouwer uit Brabant die al aardig wat auto's hier heeft omgebouwd. Zeker de moeite waard om even een prijsopgave te vragen. ik dacht dat hij zo rond de E1250 vroeg (ervan uitgaande dat je een carburateur versie hebt).
De normale of zweedse trekhaak is dus niet geschikt voor een verzonken lpg tank, of je moet zoiets als hierboven gaan knutselen, maar waarom zou je?
Naast de trekhaak koop je dan nog een extra stukje uitlaat van E20, wat boven je achteras wordt geplaatst. Hierdoor zit je einddemper een stukje verder naar achteren en heb je de ruimte voor de tank.
Maar een beetje lpg-boer zorgt voor de trekhaak en het stukkie uitlaat. is alleen nog even de kwestie wat ie daarvoor vraagt.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...