20 April 2010, 22:11
Grrrr, ik heb er nu ook 1 (en gedoe met mijn updates in dit forum >
) Goed, dat laatste is weer hele andere techniek. Ik heb dus een brandstofleiding die op de verkeerde plek verstuift en daarmee gaandeweg de motor van een mooi laagje diesel voorziet. Verlost van roest maar wel slecht voor milieu en longen van (minimaal) de chauffeur.
Een dieselspecialist hier kent deze motoren erg goed. Het gaat om de achterste leiding bij de pomp. Hij verwacht 30-40 euro voor de leiding zelf en half uur oid om die te vervangen. Verder van hem het (op ervaring gebaseerde) advies om dezse leidingen pas te vervangen als ze lekken en dus niet preventief oid.
Update volgt zsm.
mvgeffen
) Goed, dat laatste is weer hele andere techniek. Ik heb dus een brandstofleiding die op de verkeerde plek verstuift en daarmee gaandeweg de motor van een mooi laagje diesel voorziet. Verlost van roest maar wel slecht voor milieu en longen van (minimaal) de chauffeur.Een dieselspecialist hier kent deze motoren erg goed. Het gaat om de achterste leiding bij de pomp. Hij verwacht 30-40 euro voor de leiding zelf en half uur oid om die te vervangen. Verder van hem het (op ervaring gebaseerde) advies om dezse leidingen pas te vervangen als ze lekken en dus niet preventief oid.
Update volgt zsm.
mvgeffen
V70 D5 Summum '12, 240 GLT Estate aut. '90, Citroen BX GTi '89 en ook nog een Peugeot 404 berline '64!

