5 April 2010, 18:03
En weer een weekendje verder. De trekhaak + bekabeling zitten eronder en ben op zoek gegaan naar de rammel in de ophanging linksachter. Heb de veer losgehad omdat de bovenste veerschotel vervangen was (heb inmiddels hier geleerd dat je eerst moet zoeken waaraan het laatst gesleuteld is
). Heb de boel weer vastgezet en hoor geen bijgeluiden meer bij het duwen op het achterscherm en ook bij een proefritje hoorde ik alleen nog andere geluidjes. Lijkt dus opgelost...
Wel een probleempje: heb de bout van het plaatje waarmee de veer op de draagarm staat losgedraaid maar uiteraard draait de bout mee bij het weer vastdraaien (en losdraaien nu ook). Weet niet of dit de standaard bout is maar ik zie niet hoe ik zo'n kop tegen ga houden. Is daar een foefje voor??

Wel een probleempje: heb de bout van het plaatje waarmee de veer op de draagarm staat losgedraaid maar uiteraard draait de bout mee bij het weer vastdraaien (en losdraaien nu ook). Weet niet of dit de standaard bout is maar ik zie niet hoe ik zo'n kop tegen ga houden. Is daar een foefje voor??
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km