22 March 2010, 17:02
Met een lek membraan heeft mijn broertje z'n hele tank leeggereden in het carter, de motor kon daarna bij het oud ijzer. Dus er valt best mee te starten, door alle benzine in het carter is het net of de choke altijd aan staat.
De temp. comp. kan je bekijken, ik verwacht er weinig van. Er zit nog een vacuummembraantje aan, net boven het chokemechaniek, hij heet 'vacuum valve' en ik weet verder niet wat-ie doet. Tijdje terug stond er zoiets op MP en de aanbieder beweerde dat een lek membraan rijk lopen tot gevolg had.
Deze: http://link.marktplaats.nl/331116902, in B ook nog!
De temp. comp. kan je bekijken, ik verwacht er weinig van. Er zit nog een vacuummembraantje aan, net boven het chokemechaniek, hij heet 'vacuum valve' en ik weet verder niet wat-ie doet. Tijdje terug stond er zoiets op MP en de aanbieder beweerde dat een lek membraan rijk lopen tot gevolg had.
Deze: http://link.marktplaats.nl/331116902, in B ook nog!
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969