22 March 2010, 16:38
Rubicon schreef:@Marc: die monteur zegt dat bij een lek in het membraam van de benzinepomp de auto dan helemaal niet meer zou starten, is dat zo?
Is het mogelijk dat het eventueel aan het bimetaaltje ligt, dat temperatuur-dingetje (doodskistje) aan de zijkant? Geeft slecht werken hiervan een te hoge CO?
Niemand? Ik ben een beetje ten einde raad.. :-\
Dealert heeft wel degelijk de (voor)ontsteking etc nagekeken. Daar waren ze mee begonnen, blijkbaar. Geen succes.
Gaan nog ff kijken of het bi-metaaltje het nog doet.
@Dirk: sorry jong, ik heb alles afgezocht, maar kan het plaatje niet vinden. Kan me niet voorstellen dat ik het heb weggegooid, maar vinden doe ik het ook niet.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)