15 March 2010, 23:08
Mijn pa heeft een auto gekocht om mee door de Algarve te rijden. Beetje uit de richting qua aandrijving maar toch een echte Volvo, deze 850 GLT. Onder dit nogal brave uiterlijk zit een B5204T van 210 pk, had ik ook niet zo'n erg in toen we de advertentie zagen. Hij heeft nog nooit zo'n snelle auto gehad, en heeft over het algemeen meer aandacht voor alles om hem heen dan de kilometerteller. Gelukkig hebben ze in P niet zoveel politie op de weg.
![[Afbeelding: volvo850glt.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/volvo850glt.jpg)
![[Afbeelding: vol850glt.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/vol850glt.jpg)
Hij vindt het erg prettig rijden, zoeft over de weg. Ik zou bijna een reisje boeken om er een stukje mee te blazen.
Er is een klein probleempje met de laadstroom, de lokale garage stelde voor een nieuwe dynamo te installeren twv 500 euro, of een spanningsregelaar twv 300, te bestellen in Spanje.
Dat kan beter. In Portugal heb ik via www twee bedrijfjes die imitatieregelaars leveren gevonden, prijs gevraagd om 20.00 's avonds en binnen een half uur hadden ze allebei antwoord, 30-40 euro. Kom daar maar eens om in NL.
![[Afbeelding: volvo850glt.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/volvo850glt.jpg)
![[Afbeelding: vol850glt.jpg]](http://i685.photobucket.com/albums/vv219/marc1970/vol850glt.jpg)
Hij vindt het erg prettig rijden, zoeft over de weg. Ik zou bijna een reisje boeken om er een stukje mee te blazen.
Er is een klein probleempje met de laadstroom, de lokale garage stelde voor een nieuwe dynamo te installeren twv 500 euro, of een spanningsregelaar twv 300, te bestellen in Spanje.
Dat kan beter. In Portugal heb ik via www twee bedrijfjes die imitatieregelaars leveren gevonden, prijs gevraagd om 20.00 's avonds en binnen een half uur hadden ze allebei antwoord, 30-40 euro. Kom daar maar eens om in NL.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969