10 March 2010, 13:24
Mijn diesel startte deze winter met 6 nieuwe gloeibougies na twee tikken. Zelfs na acht uur buiten staan in de ijzige koude.
Maar zoals iedereen hier zegt is het wel een kwestie van afstellen. Ook bij een diesel. Met een zwakke batterij en slechte gloeibougies start een diesel ook niet bij deze lage temperaturen. Dan is je batterij ook leeg na 3 keer proberen.
Van de diesel moet je echt houden. Ik heb er eentje op LPG (740) waar ik nu moet mee rijden (heb een diesel met schade en een diesel met kapotte achterophanging) en ik hunker alweer om met men dieseltje te kunnen rijden.
Ik zou zeggen gewoon beide houden. En anders verkoop je de SE gewoon aan mij toch? :p
Maar zoals iedereen hier zegt is het wel een kwestie van afstellen. Ook bij een diesel. Met een zwakke batterij en slechte gloeibougies start een diesel ook niet bij deze lage temperaturen. Dan is je batterij ook leeg na 3 keer proberen.
Van de diesel moet je echt houden. Ik heb er eentje op LPG (740) waar ik nu moet mee rijden (heb een diesel met schade en een diesel met kapotte achterophanging) en ik hunker alweer om met men dieseltje te kunnen rijden.
Ik zou zeggen gewoon beide houden. En anders verkoop je de SE gewoon aan mij toch? :p
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

