10 March 2010, 12:17
Inderdaad een goed afgesteld LPG systeem behoort ook prima te starten. Maar zoals gezegd staat de auto buiten en ik denk dat het niet enkel puur de temperatuur is, maar ook vooral de grote hoeveelheid stuifsneeuw die ook voortdurend onder de motorkap geraakt.
Gevolg slechte contacten, massaverlies, batterij die direct een stuk minder presteert en gevolg: je kan enkele malen starten, maar doet hij het niet bij de eerste 3 pogingen, dan is de batterij al te zwak intussen.Op benzine loopt hij slecht, nochtans ligt het niet aan de pomp, die is nagemeten.
Ik heb trouwens intussen al een Diesel aangeschaft; maar nog niet ingeschreven. Dus de vraag is gewoon welke wordt de blijver en welke gaat weg: 1991GLE op lpg of 1991SE op diesel.Ik heb ook al eens geopperd om de 2 te houden, maar daar wordt mijn vrouw niet zo vrolijk van ;D
Gevolg slechte contacten, massaverlies, batterij die direct een stuk minder presteert en gevolg: je kan enkele malen starten, maar doet hij het niet bij de eerste 3 pogingen, dan is de batterij al te zwak intussen.Op benzine loopt hij slecht, nochtans ligt het niet aan de pomp, die is nagemeten.
Ik heb trouwens intussen al een Diesel aangeschaft; maar nog niet ingeschreven. Dus de vraag is gewoon welke wordt de blijver en welke gaat weg: 1991GLE op lpg of 1991SE op diesel.Ik heb ook al eens geopperd om de 2 te houden, maar daar wordt mijn vrouw niet zo vrolijk van ;D

