10 March 2010, 12:08
een Diesel heeft natuurlijk veel minder storende componenten die roet in het eten kunnen gooien. Maar een Goed afgestelde LPG auto waar alle onderdelen van in orde zijn mag ook geen probleem geven, het moet alleen wel allemaal kloppen. Een verdamper die bevriest, dat is dan toch een verwijzing naar het koelwatercircuit, en wegzetten op benzine en ook starten, dat al geprobeerd?
Check eerst maar eens, lijkt me goedkoper dan een andere auto. En tja een diesel, das comprimeren onder een hogere compressie en dan loopt ie in principe al, maar het is ook een ander principe wat overigens ook z'n zwakke punten kent.
De middenweg is een Diesel in de huidige auto hangen...
Check eerst maar eens, lijkt me goedkoper dan een andere auto. En tja een diesel, das comprimeren onder een hogere compressie en dan loopt ie in principe al, maar het is ook een ander principe wat overigens ook z'n zwakke punten kent.
De middenweg is een Diesel in de huidige auto hangen...


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)