9 March 2010, 13:25
Vandaag de Volvo naar de dealert gebracht. Daar kreeg ik na een uurtje te horen dat ze het probleem niet ÃÃn twee drie konden oplossen. De naald van de carb is versleten en is nu eerder ovaalvormig. Toen ik vroeg of ze er dan niet een andere naald in konden monteren, keek de monteur me nogal bevreemd aan en deelde me mee dat hij zich niet kon voorstellen dat er nog onderdelen te vinden zouden zijn. Met andere woorden, ik zal zÃlf maar op zoek gaan naar een revisiesetje :
Er is al een mailtje naar bccp.nl onderweg, alleen ben ik vergeten vragen welke 'gasnaald' ik precies nodig heb om dat setje compleet te maken. Kan iemand me hieromtrent eventueel helpen?
De monteur ging kijken of ze het inmiddels konden oplossen door de carb open te maken en het onderste deel ervan meer naar boven af te stellen (?). Hij was echter niet zeker dat het a. ging lukken en b. dat dat ook op tijd zou lukken. Donderdag is de allerlaatste dag van de keuringsdeadline. Daarna worden het boetes. Ah well. :

De monteur ging kijken of ze het inmiddels konden oplossen door de carb open te maken en het onderste deel ervan meer naar boven af te stellen (?). Hij was echter niet zeker dat het a. ging lukken en b. dat dat ook op tijd zou lukken. Donderdag is de allerlaatste dag van de keuringsdeadline. Daarna worden het boetes. Ah well. :

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)