24 February 2010, 18:42
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 July 2011, 16:06 door Rubicon.)
Afgekeurd. :
:'(
Opmerkingen:
- afstelling dimlichten buiten tolerantie
- CO buiten de norm.
CO.. waar ik al voor vreesde. Tedorie twee (!) uur staan aanschuiven aan het keuringsstation.. mag ik dat nu nog eens gaan doen. :
CO-gehalte bedroeg 4,9 - 5,7.
Meteen doorgereden naar de garagist, en die kon er meteen naar kijken. Lichten afgesteld (tiens, zei hij me niet de vorige keer dat ie ze niet meer kon bijstellen??), maar zijn CO-meettoestel bleek de geest te hebben gegeven. Ding wordt nu opgehaald ter herstelling, maar dat zal zeker een week duren. Arghl.
EDIT:
Is dit een solex-carb? Ben ik nu verdoemd?
(gezien alle negatieve verhalen omtrent Solex's)
CO-stelschroef zit toch aan de zijkant van de carb, die naar het schutbord is gericht, of niet? Er zit nog een schroef aan de andere kant (voorkant), maar dat is de stationair-regelschroef, als ik het goed heb?

Opmerkingen:
- afstelling dimlichten buiten tolerantie
- CO buiten de norm.
CO.. waar ik al voor vreesde. Tedorie twee (!) uur staan aanschuiven aan het keuringsstation.. mag ik dat nu nog eens gaan doen. :

CO-gehalte bedroeg 4,9 - 5,7.
Meteen doorgereden naar de garagist, en die kon er meteen naar kijken. Lichten afgesteld (tiens, zei hij me niet de vorige keer dat ie ze niet meer kon bijstellen??), maar zijn CO-meettoestel bleek de geest te hebben gegeven. Ding wordt nu opgehaald ter herstelling, maar dat zal zeker een week duren. Arghl.
EDIT:
Is dit een solex-carb? Ben ik nu verdoemd?

CO-stelschroef zit toch aan de zijkant van de carb, die naar het schutbord is gericht, of niet? Er zit nog een schroef aan de andere kant (voorkant), maar dat is de stationair-regelschroef, als ik het goed heb?
![[Afbeelding: p1020901a.jpg]](http://img189.imageshack.us/img189/2469/p1020901a.jpg)
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)