7 February 2010, 20:11
Boele schreef:Jw240 schreef:ja, klopt, cmsnl was niet de goedkoopste, maar wel gemakkelijke webshop en alles was origineel Honda, beduidend goedkoper dan de dealer gelukkig.
voorlopig heb ik weer genoeg uitgegeven aan de honda, even weer rustig aan
Mooi dat je hem gehouden hebt!
Ik heb afgelopen zomer mijn ss50 & monkey verkocht.
Reed er te weinig op, en kon het geld zeer goed gebruiken voor mn 1800.
Soms wel jammer, maar ik heb er wel weer iets anders leuks voor terug.
Vaak geldt een brommer is een brommer, maar bij een Honda ss50 of een Honda Monkey is dat anders. In het begin houdt je jezelf voor de gek met, het was het beste om te verkopen, maar na verloop van tijd verdwijnt dat gevoel. Dan krijg je dat je zwetend wakker wordt en denkt hoe heb ik zo stom kunnen zijn. Het lijkt onzin, maar geloof me over een aantal jaar denk je er echt anders over en zul je dit bericht nog in je achterhoofd hebben. En dan ga je alles doen om hem terug te krijgen. Vaak lukt dat niet. Geloof me, vele delen deze mening. Vooral degene die je zomers tegen komt en zeggen oh, die heb ik vroeger ook een gehad. Even later zie je ze weg lopen met een brok in hun keel. Als tiener heb ik veel bromfietsen gehad, maar alleen de verkoop van mijn Honda viertakten kan ik me stuk voor stuk herinneren. Gelukkig heb ik er nu weer, helaas niet mijn eerste c320. :