4 February 2010, 20:13
De afstelling goed te regelen op benzine en op gas. Maar absoluut niet tegelijkertijd. Als je overschakelt op gas moet je eerst de vlotterkamer leegrijden met de schakelaar in de middelste stand (=geen gas en geen benzine).
Als je uitgaande slang vd afsluiter haalt, kan je controleren dat daar geen benzine uit te komt als het ding op gas loopt.
Jouw carburateur (Stromberg) is niet zo gevoelig voor viezigheid (de enige sproeier is enorm), wel voor versleten naald en membraan.
Je installatie is misschien wel splinternieuw maar zeker geen G3. Er zit een koektrommelformaat LPG verdamper ergens, die verwarmd wordt met koelwater.
Als je uitgaande slang vd afsluiter haalt, kan je controleren dat daar geen benzine uit te komt als het ding op gas loopt.
Jouw carburateur (Stromberg) is niet zo gevoelig voor viezigheid (de enige sproeier is enorm), wel voor versleten naald en membraan.
Je installatie is misschien wel splinternieuw maar zeker geen G3. Er zit een koektrommelformaat LPG verdamper ergens, die verwarmd wordt met koelwater.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969