4 February 2010, 20:02
@ Marc: hoe kan ik zien of de afsluiter helemaal afsluit? Bedoel je dat deze niet helemaal hoort af te sluiten ter voorkoming dat de carburateur droog komt te staan?
@ aernout: dus gewoon waarschijnlijk een kwestie van carb uit elkaar halen en schoonmaken? De rede waarom ik weinig op benzine rij is (naast de prijs
dat ie veel minder goed loopt op benzine; stationair lopen is dan niet eens mogelijk en stil staan voor een stoplicht moet altijd met choke of met n beetje gas.. Is dat normaal dat een afstelling op gas anders is dan op benzine?
@ zwarte flirt: ik dacht dat dat vooral bij oudere lpg installaties het geval was en niet bij nieuwere g3 installaties. Of is dat een algemeen lpg probleem?
@ aernout: dus gewoon waarschijnlijk een kwestie van carb uit elkaar halen en schoonmaken? De rede waarom ik weinig op benzine rij is (naast de prijs

@ zwarte flirt: ik dacht dat dat vooral bij oudere lpg installaties het geval was en niet bij nieuwere g3 installaties. Of is dat een algemeen lpg probleem?