3 February 2010, 23:29
Zit er een regelschroef in de lagedrukgasslang van verdamper naar carb? Die knijpt het gas teveel af om hoge toeren te halen. Zou ik een halve/hele slag extra open draaien.
Of je verdamper komt warmte tekort, heb je genoeg koelwater? Anders tijdens de eerste paar km de kachelschuiven dicht zodat daar alvast geen warmte heen gaat.
Als je op gas rijdt doet de carb feitelijk niks, er zit totaal geen benzine meer in, en de choke werkt alleen als soort handgas (als op de trekker). Als de gasklep blijft hangen zou ik eerst de gaskabel, veren en wat daar meer aanhangt nakijken en smeren.
Ik zou dit soort motorische vragen gewoon onder "motor" zetten. In de 242 zit dezelfde motor, voorruit, bak, achteras, asbak, etc. als in de 244 en 245, alleen het aantal deuren is anders.
Of je verdamper komt warmte tekort, heb je genoeg koelwater? Anders tijdens de eerste paar km de kachelschuiven dicht zodat daar alvast geen warmte heen gaat.
Als je op gas rijdt doet de carb feitelijk niks, er zit totaal geen benzine meer in, en de choke werkt alleen als soort handgas (als op de trekker). Als de gasklep blijft hangen zou ik eerst de gaskabel, veren en wat daar meer aanhangt nakijken en smeren.
Ik zou dit soort motorische vragen gewoon onder "motor" zetten. In de 242 zit dezelfde motor, voorruit, bak, achteras, asbak, etc. als in de 244 en 245, alleen het aantal deuren is anders.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969