26 January 2010, 22:35
K heb er een tijdje terug een op mijn B30E geschroefd toen de bestaande rotoras nogal begon te zwalken in zijn bussen..
Wat een verademing is dat zeg, ook de injectiepulsen komen eruit, heeft aparte curves ook voor lpg middels een verstopt
schakelaartje.
Veel minder kritisch dan de bestaande, beter starten, goed oppakken "ronder" lopen etc ..
En hij was (voor de B30e dan ) niet eens zoveel duurder dan een 100% goed gereviseerde commercieel gekochte ruilverdeler.
Ziet er ook nog eens "oud" uit op een afstandje zie je niet dat het een 123 is ..
Wat een verademing is dat zeg, ook de injectiepulsen komen eruit, heeft aparte curves ook voor lpg middels een verstopt
schakelaartje.
Veel minder kritisch dan de bestaande, beter starten, goed oppakken "ronder" lopen etc ..
En hij was (voor de B30e dan ) niet eens zoveel duurder dan een 100% goed gereviseerde commercieel gekochte ruilverdeler.
Ziet er ook nog eens "oud" uit op een afstandje zie je niet dat het een 123 is ..

Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K