25 January 2010, 19:56
v700r schreef:Boele schreef:Dat zou goed kunnen! Heb het stuur er gelijk na aanschaf uitgehaald en een Nardi stuur gemonteerd. Stuur nog wel erg goed weten te verkopen!
Ik heb hem voor 800euro gekocht van een stel kampers in Wormerveer. De amazon had een rechterdorpel die verrot was, 2 kriksteunbalkjes + een gat in de kofferbak. Door mijn oom heb ik ze laten vervangen. Tijdje mee gereden, en vervolgens verkocht.
Ik weet niet hoe lang geleden je hem gezien hebt, maar ik vond het wel laswerk niet zo hinderend slecht hoor!
Degene die hem toen van mij kocht wilde hem weer een beetje opknappen en kwam bij Toncar terecht waar ik 'toevallig' ook net was. Er was zoveel aan "geknutselt" (verknutselt) dat het te duur werd om hem weer goed te krijgen dus toen is ze weer weggegaan. Nooit meer gezien tot ik hem hier weer zag vanochtend, leuk toch (voor mij)?
Haha, ik vind het wel heel toevallig! Ik heb hem doorverkocht aan een man in de 50. Hij wilde hem gaan opknappen. Zelf zag ik het niet zitten, daar was hij echt te rot voor. Al het laswerk was APK waardig, maar een technisch goede auto was het niet. Hij had alleen een beer van een motor! 170kmh op de TomTom en dat met een enkele stromberg en LPG! Volgens vrienden liep hij zo hard doordat het een ''Bros'' was.
edit: Quote vergeten
Groeten, Boele