22 January 2010, 12:51
Bedankt voor de complimenten!
Was inderdaad wel koud. Hij is gespoten op de eerste dag in weken dat het niet vroor (0 graden
). 's Morgens vroeg de houtkachel opstoken, hele dag door blijven stoken en aan het eind van de middag spuiten. De lak is niet dof uitgeslagen dus het lijkt gelukt! De foto met de sneeuw op de achtergrond is ook pas de volgende dag genomen toen de lak al droog was...
To-do lijstje voor de komende weken in willekeurige volgorde (niet zoveel tijd en 's avonds donker dus dat werkt niet zo handig...:S)
- Holle ruimtes binnenkant wielranden achter behandelen
- Binnenzijde reservewielbakken behandelen
- Uitlaat klappert tegen bodem tijdens het rijden (denk ik)
- Binnenverlichting en dashboardverlichting doen het niet
- Sierstrippen monteren
- Audio monteren (speakers voor en achter en nieuwe bedrading trekken)
- Trekhaak monteren
- CV met klapsleutels
- Sierstukje uitlaat (?)
- Mistlampen (?)
Een beurtje is misschien ook een goed idee. Hij heeft een half jaar stilgestaan en de drie jaar voor hij rijdend uit Zweden is gekomen 6000 km gereden. Nog tips wat ik zeker niet moet vergeten?
Was inderdaad wel koud. Hij is gespoten op de eerste dag in weken dat het niet vroor (0 graden

To-do lijstje voor de komende weken in willekeurige volgorde (niet zoveel tijd en 's avonds donker dus dat werkt niet zo handig...:S)
- Holle ruimtes binnenkant wielranden achter behandelen
- Binnenzijde reservewielbakken behandelen
- Uitlaat klappert tegen bodem tijdens het rijden (denk ik)
- Binnenverlichting en dashboardverlichting doen het niet
- Sierstrippen monteren
- Audio monteren (speakers voor en achter en nieuwe bedrading trekken)
- Trekhaak monteren
- CV met klapsleutels
- Sierstukje uitlaat (?)
- Mistlampen (?)
Een beurtje is misschien ook een goed idee. Hij heeft een half jaar stilgestaan en de drie jaar voor hij rijdend uit Zweden is gekomen 6000 km gereden. Nog tips wat ik zeker niet moet vergeten?
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km