24 December 2009, 04:53
Dirk242 schreef:Jammer dat dit uiteindelijk op deze manier afloopt.
De aanleiding tot dit topic is volgens mij het (intussen verwijderde) "Subaru topic" en de afsplitsing van het "Sneeuw topic".
Ik kan mezelf van de ene kant enorm aansluiten bij de wijze praat van Marc. Op internet doe je niet anders dan interpreteren van andermans tekst (maak er zelf maar het leukste van...).
Van de andere kant, je kunt ondanks dat, bepaalde teksten wel op de juiste manier lezen (schofterige opmerkingen bijvoorbeeld, hoe lollig ze ook bedoeld zijn...)
Nu wil ik hier eigenlijk niet met het vingertje gaan wijzen, maar (doe ik het toch) er "loopt" hier een figuur rond met intussen 500 posts, waarvan er maar amper positief of ontopic zijn. Diegene wordt enkele malen gewaarschuwd, maar gaat dolblij verder met het verzieken.
Als zo'n bepaald figuur dan vervolgens het volgende typt:
Citaat:En het is natuurlijk wel heeeeeeeeeeel erg jammer dat er iemand, die altijd klaarstaat voor anderen en met zóveel kennis, verdwijnt door persoonlijke aanvallen en geneuzel van sommigen!!Dan word ik daar eerlijk gezegd best simpel van, want dat is zwaar onterecht.
Misschien ligt het aan mij en moet ik dan de andere kant op kijken. Misschien moet ik er maar gewoon om lachen, maar die beste man moet hier niet gaan vertellen dat andere mensen het voor Jelmar hebben verpest.
Ik denk dat er hier een soepele manier van modereren (is dit een woord?) wordt toegepast. En dat is eigenlijk ook best wel fijn, maar er zullen zat fora zijn waar er al lang een (tijdelijke) ban uitgedeeld zou zijn.
Dat Jelmar op zijn teentjes getrapt is en dat op deze manier oplost, prima. Misschien jammer, maar prima.
Ik kan me wel vinden in bovenstaand verhaaltje,
Alleen vind ik het niet prima (hoewel hij het zelf moet weten), maar vooral jammer als Jelmar weg zou gaan, ik zou graag nog een keer zaken met m doen.
Helaas geen Volvo meer..