22 December 2009, 22:54
Waarschijnlijk is het niet de moeite om me ermee te bemoeien maar toch. Voordat hier een complete aflevering van Suske en Wiske en de Driftige Drifters langskomt, vind ik dat je het volgende moet bedenken. Dit hier is gewoon een verzameling nullen en Ãnen op een beeldscherm. Als je er wat mee kunt is het meegenomen, zo niet dan niet. Er zijn posters zat waarvan ik de reacties niet of nauwelijks lees, en topics ook trouwens.
Wie is v700r? Wie ben ik? Misschien is v700r wel een hobbyproject van mij, of is Marc1970 een hobbyproject van hem. Op dit forum ben je wie je wezen wilt, en v700r is hier blijkbaar een sarcastische botterik. Hij heeft ergens anders ongetwijfeld ook serieuze kanten, of niet, wat maakt het uit. Laat hem (of haar).
Wie is v700r? Wie ben ik? Misschien is v700r wel een hobbyproject van mij, of is Marc1970 een hobbyproject van hem. Op dit forum ben je wie je wezen wilt, en v700r is hier blijkbaar een sarcastische botterik. Hij heeft ergens anders ongetwijfeld ook serieuze kanten, of niet, wat maakt het uit. Laat hem (of haar).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969