22 December 2009, 13:48
Omdat het kerstvakantie is en ik dus even tijd vrij kan maken heb ik het motorblok uit mijn 145 getakeld voor wat onderhoud.
Hij lekte zoveel olie bij de achterste keerring en carterpakking dat ik beide wil vervangen.
Nu is mijn vraag welke keerring moet ik hebben, een rubberen of een van vilt?
Nu er toch nieuwe olie in gaat vraag ik me ook af welke olie het meest geschikt is. Heeft speciale olie voor klassiekers een toegevoegde waarde? Zoek eigenlijk wel een goede prijs/kwaliteit verhouding want ben student
Hij lekte zoveel olie bij de achterste keerring en carterpakking dat ik beide wil vervangen.
Nu is mijn vraag welke keerring moet ik hebben, een rubberen of een van vilt?
Nu er toch nieuwe olie in gaat vraag ik me ook af welke olie het meest geschikt is. Heeft speciale olie voor klassiekers een toegevoegde waarde? Zoek eigenlijk wel een goede prijs/kwaliteit verhouding want ben student
