6 December 2009, 14:40
Jelmar schreef:Mooie prater is die Jan v/d Kamp ofnie ;D ;DSow niet normaal, na 1 min had ik al gezien (en gezegd) dat het een en ander in elkaar geprutst was en dat we de auto niet zouden kopen.
Beste kerel hoor daar niet van, maar typische verkoper.
Vervolgens komt er een heel verhaal dat een goede lasser er binnen een uurtje andere dorpels onder kan lassen en dat dit goedkoop laswerk betreft. Kwartier later begintie weer van voor af aan.
BartWillem schreef:Dat is zeker zo. Gewoon rijden en verder niets meer aan doen, zeker ook niet proberen op te knappen. Maar voor mij/ons was het niets, er moet wel een beetje potenite inzitten (dat is wat anders dan pretentie).jos245 schreef:De prijs is er ook wel naar vind ik.Dat vind ik dus ook, voor 1250 Euro kan je geen gouden auto verwachten en zeker niet als er al LPG in ligt voor dat geld.
Ik bedoel: als de auto APK heeft en goed rijdt en bovendien met LPG dan vind ik 1250 niet duur.
Voor iemand die het te doen is om het belastingvrij rijden die zal voor minder geld weinig keus aan auto's vinden lijkt me.