19 November 2009, 17:29
Ik heb een nieuwe oplossing! Heb een rode 240 DL uit '83 gevonden die er qua roest een stuk beter aan toe is dan de mijne. Deuren en voorschermen zijn slecht en de lak van de motorkap en achterklep lijkt niet te redden. Mochten dat nou net de beste delen van mijn 244 zijn...
1 + 1 wordt dus 1. Ontzettend jammer dat ik deze 244 niet kan redden maar heb zo wel een andere 240 gered. De 240 heeft pas 188.000 gelopen en heeft wel een overdrive, lijkt me toch wel wat comfortabeler op de snelweg. Schermranden achter en reservewielbakken worden vervangen. Morgen breng ik de 244 weg zodat ik hem kan schorsen voor de RDW me gevonden heeft. Zodra ik een paar foto's heb van de 240 komt er een nieuw draadje...
1 + 1 wordt dus 1. Ontzettend jammer dat ik deze 244 niet kan redden maar heb zo wel een andere 240 gered. De 240 heeft pas 188.000 gelopen en heeft wel een overdrive, lijkt me toch wel wat comfortabeler op de snelweg. Schermranden achter en reservewielbakken worden vervangen. Morgen breng ik de 244 weg zodat ik hem kan schorsen voor de RDW me gevonden heeft. Zodra ik een paar foto's heb van de 240 komt er een nieuw draadje...
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km