17 November 2009, 23:38
Oh, dat lichtmetaal ziet er nog lang niet op hoor.
Er zitten ook maar net nieuwe banden op en ik heb geen zin om al snel weer een nieuwe set te moeten kopen voor rond de aluvelgen. Tenzij het ook 14" zijn natuurlijk.. :
Persoonlijk hou ik 'm ook het liefst origineel, vind dat staal nog lang niet lelijk. Maar het is ook wel leuk om je eens voor te stellen hoe e.e.a. er zou uit zien met nieuwe wieltjes. En ja, de coloribus et de gustibus enz enz..
Aan die chromen velgranden had ik nog niet gedacht eigenlijk.. dat kan wel wat zijn. Maar zijn die niet moeilijk te vinden? ???
Overigens zat ik te denken aan white walls ook, iemand hier ervaringen mee?

Persoonlijk hou ik 'm ook het liefst origineel, vind dat staal nog lang niet lelijk. Maar het is ook wel leuk om je eens voor te stellen hoe e.e.a. er zou uit zien met nieuwe wieltjes. En ja, de coloribus et de gustibus enz enz..
Aan die chromen velgranden had ik nog niet gedacht eigenlijk.. dat kan wel wat zijn. Maar zijn die niet moeilijk te vinden? ???
Overigens zat ik te denken aan white walls ook, iemand hier ervaringen mee?
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)