16 November 2009, 11:10
Hier vind je de nodige docu materialen 
http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/200-series/
Kijk ook na of alles nog goed massa maakt, o.a. accu, motor en ook de klem/beugel waarmee de bobine op de carroserie bevestigt zit kan door aanslag slechte massa maken. Geldt ook voor die voorschakelweerstand achter de bobine.
Hierdoor kan alles slechter functioneren en of worden beide veel te warm als de motor wel draait.. Maak dat allemaal goed schoon..
Heb zelf hierdoor een tijdje met een loeiwarme bobine en een roodgloeiende weerstand rondgereden, wat me pas opviel toen ik eens in het donker de motorkap opentrok :o.

http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/200-series/
Kijk ook na of alles nog goed massa maakt, o.a. accu, motor en ook de klem/beugel waarmee de bobine op de carroserie bevestigt zit kan door aanslag slechte massa maken. Geldt ook voor die voorschakelweerstand achter de bobine.
Hierdoor kan alles slechter functioneren en of worden beide veel te warm als de motor wel draait.. Maak dat allemaal goed schoon..
Heb zelf hierdoor een tijdje met een loeiwarme bobine en een roodgloeiende weerstand rondgereden, wat me pas opviel toen ik eens in het donker de motorkap opentrok :o.