14 November 2009, 00:00
Ik weet inderdaad de regels en aangezien ik hem niet zelf op kan knappen voor de APK is schorsen niet echt een optie. Hij mag dan idd niet meer op de openbare weg staan en zelfs een proefritje met een koper wordt lastig. Ging mij meer om hoe snel ze bij de RDW de boete sturen, na twee dagen, twee weken of twee maanden.
Op (laten) lappen voor de APK is voor mij niet echt een optie. Dit project is voor mij iets te onoverzichtelijk, is mijn eerste auto en heb ook er geen plek voor. Kan wel een paar honderd euro investeren om de boel aan elkaar te laten bakken maar een goede auto wordt het daar toch nog niet van. Dan steek ik dat geld liever in een betere 240 waarvan het werk beter te overzien is.
Als ik hem zonder velgen zou verkopen, zou ik de Virgo's zelf houden voor de volgende 240. Hou ik toch nog wat over van mijn eerste auto...
Op (laten) lappen voor de APK is voor mij niet echt een optie. Dit project is voor mij iets te onoverzichtelijk, is mijn eerste auto en heb ook er geen plek voor. Kan wel een paar honderd euro investeren om de boel aan elkaar te laten bakken maar een goede auto wordt het daar toch nog niet van. Dan steek ik dat geld liever in een betere 240 waarvan het werk beter te overzien is.
Als ik hem zonder velgen zou verkopen, zou ik de Virgo's zelf houden voor de volgende 240. Hou ik toch nog wat over van mijn eerste auto...
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km