6 November 2009, 21:10
Nou ja, perfekt passen????Komt ook niet van een 45 trouwens...
Om precies te zijn tikte ik dit;
![[Afbeelding: P7230073.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/P7230073.jpg)
de intercooler zelf (verbouwde DAF i.c.)past niet zonder slag of stoot,
het front moet dan maar door midden gesneden om later los terug te plaatsen
ook moet er een gat bij om de ic buizen door te laten
![[Afbeelding: P7230076.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/P7230076.jpg)
De intercooler was oorspronkelijk nog 15 cm langer aan de onderkant en 50 cm hoger aan de bovenkant.
Dat is makkelijk in te korten.
De breedte gaf wat meer problemen,de zijbakken heb ik met de plasmasnijder afgekort en schuin weg laten lopen.
Toevallig lag er nog rond 65mm pijp van een oude luchtcilinder, dit kon mooi als in-uitlaatbuis dienen.
We hebben nog niet zo heel lang een nieuw lasapparaat voor aluminium / staal / rvs / koper oplassen etc.
Hier kon ik dus mooi mee oefenen.(eigenlijk raar dus dat je dat een vrije dag kost) ;D
het resultaat heb ik even gefotografeerd stom genoeg ben ik vergeten de stappen van inkorten en lassen vast te leggen
intercooler-dummy (gebruikt tijdens proefdraaien)
![[Afbeelding: PA020049-1.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/PA020049-1.jpg)
en de gemodificeerde DAF intercooler
[img width=450 height=600]http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/P1250003.jpg[/img]
![[Afbeelding: P1250002.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/P1250002.jpg)
![[Afbeelding: P1250001.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/P1250001.jpg)
Jij kunt beter een IC pakken van een IVECO DAILY denk ik.
Om precies te zijn tikte ik dit;
![[Afbeelding: P7230073.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/P7230073.jpg)
de intercooler zelf (verbouwde DAF i.c.)past niet zonder slag of stoot,
het front moet dan maar door midden gesneden om later los terug te plaatsen
ook moet er een gat bij om de ic buizen door te laten
![[Afbeelding: P7230076.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/P7230076.jpg)
De intercooler was oorspronkelijk nog 15 cm langer aan de onderkant en 50 cm hoger aan de bovenkant.
Dat is makkelijk in te korten.
De breedte gaf wat meer problemen,de zijbakken heb ik met de plasmasnijder afgekort en schuin weg laten lopen.
Toevallig lag er nog rond 65mm pijp van een oude luchtcilinder, dit kon mooi als in-uitlaatbuis dienen.
We hebben nog niet zo heel lang een nieuw lasapparaat voor aluminium / staal / rvs / koper oplassen etc.
Hier kon ik dus mooi mee oefenen.(eigenlijk raar dus dat je dat een vrije dag kost) ;D
het resultaat heb ik even gefotografeerd stom genoeg ben ik vergeten de stappen van inkorten en lassen vast te leggen
intercooler-dummy (gebruikt tijdens proefdraaien)
![[Afbeelding: PA020049-1.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/d24tic/PA020049-1.jpg)
en de gemodificeerde DAF intercooler
[img width=450 height=600]http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/P1250003.jpg[/img]
![[Afbeelding: P1250002.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/P1250002.jpg)
![[Afbeelding: P1250001.jpg]](http://i141.photobucket.com/albums/r66/240diesel/P1250001.jpg)
Jij kunt beter een IC pakken van een IVECO DAILY denk ik.