3 November 2009, 02:52
DopdeDouwer schreef:Jordy Apeldoorn Alert:
http://link.marktplaats.nl/287446923
Die 142 stond een hele tijd op MP. Mn broertje is er langs geweest, ding viel van ellende uit elkaar, onlangs slecht gespoten, verf bladderde er nu flink af, incl dak. Olielekkage, flinke tik in het blok, spatbordranden achter slecht etc...
haha inderdaad. Wat een gek die jordy
Citaat:Volvo 142:
- donkerblauw
- 1972 (belastingvrij)
- LPG (ook op kenteken)
- loopt goed op gas en benzine
- goede staat :???
- trekhaak
- APK t/m 23 juli 2010
â⬠1650,-
Met de vorige eigenaar had afgesproken om er voor niet meer dan ââ¬600 te komen kijken, maar ik wist niet wat ik er mee aan moest toen ik hem in het echt zag...
-Er zat een scheur/brast (?!) in het dak.
-Bijna alle deur panelen misten (aan de binnenkant dan)
-Eigenlijk was het hele interieur een drama, vies, vuil en kapot, echt uitgeleefd.
-Overal een beetje beginnende roest wat binnen nu en een jaar aangepakt moest worden.
-Hij was al eens aangepakt rond de wielranden, die waren precies ÃÂÃÂn tintje lichter dan de rest.
-Owja de vooruit zit geen sierlijst omheen en zat vast met 50% gamma-tegeltjes-kit en de andere 50% met mos...
-En dan nog de motor... die deed het wel maar die rattelde als een gek (als in "rakketakketak" en dan 2000 omw/m :'( ) ik dacht een kapotte klep ofzo (maar daarvoor liep hij weer te soepel zou je zeggen)
-Als verkoop praatje had hij dat de bodem hard was... je zag de scheuren zitten

Hij veltelde mij dat hij m echt zo snel mogelijk weg wilde hebben. en als ik 400 had gezegd mocht ik er waarschijnlijk zo mee weg rijden.
Ik heb er helaas geen foto's van, je lacht je kapot.
Maar ik heb die 144 niet gezien nee...
Volvo 142S - 1973
Felix
Felix