De Volvo is weer helemaal strak! Ik heb hem deze middag opgehaald en moet zeggen, ziet er goed uit.
Plekjes zijn mooi gerestaureerd en plaatselijk bijgespoten. Ik merk geen kleurverschil, al zit er wel een glansverschil op, omdat de oude lak wat doffer is en geen recente poetsbeurt meer heeft gehad. Ik heb er vertrouwen in dat na een volledige poetsbeurt (op zijn tijd, eerst de nieuwe lak maar nog even laten uitharden) het verschil verwaarloosbaar zal zijn. ;D
Er zijn geen verrassingen aan het licht gekomen, da's ook een meevaller.
Ik ben tevreden met het resultaat. Ook de prijs viel al bij al nog mee, En twee jaar garantie.
EÃn dezer zal ik er wat foto's van posten, nu geen tijd meer.
Plekjes zijn mooi gerestaureerd en plaatselijk bijgespoten. Ik merk geen kleurverschil, al zit er wel een glansverschil op, omdat de oude lak wat doffer is en geen recente poetsbeurt meer heeft gehad. Ik heb er vertrouwen in dat na een volledige poetsbeurt (op zijn tijd, eerst de nieuwe lak maar nog even laten uitharden) het verschil verwaarloosbaar zal zijn. ;D
Er zijn geen verrassingen aan het licht gekomen, da's ook een meevaller.
Ik ben tevreden met het resultaat. Ook de prijs viel al bij al nog mee, En twee jaar garantie.
EÃn dezer zal ik er wat foto's van posten, nu geen tijd meer.
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)