28 September 2009, 21:55
..en ik blader bij de Autoweek altijd meteen door naar het occasion deel. Naast de Land-Rover en de C6, inmiddels beiden op de Green Mile, worden er geen auto's meer gemaakt die nog iets van persoonlijkheid hebben.
Ben trouwens benieuwd of er de laatste jaren ook meer klassiekers geïmporteerd worden. Uiteraard kijk ik nu beter naar old-timers en valt het me meer op. Dus als ik denk dat er meer zijn gaan rijden is dat waarschijnlijk een vertekend beeld. Ben toch benieuwd of er daadwerkelijk meer geïmporteerd wordt.
Oh en de lelijkheid van moderne auto's hangt misschien samen met het gegeven dat een aanzienlijk deel van de nieuwe auto's niet door sparende particulieren, maar door lease-maatschappijen het land in wordt gebracht. Als 'de baas' op die manier tussen klant en fabrikant in komt te staan, lijkt het me ook moeilijker voor die fabrikant om te weten wat deze klant wil.
Ben trouwens benieuwd of er de laatste jaren ook meer klassiekers geïmporteerd worden. Uiteraard kijk ik nu beter naar old-timers en valt het me meer op. Dus als ik denk dat er meer zijn gaan rijden is dat waarschijnlijk een vertekend beeld. Ben toch benieuwd of er daadwerkelijk meer geïmporteerd wordt.
Oh en de lelijkheid van moderne auto's hangt misschien samen met het gegeven dat een aanzienlijk deel van de nieuwe auto's niet door sparende particulieren, maar door lease-maatschappijen het land in wordt gebracht. Als 'de baas' op die manier tussen klant en fabrikant in komt te staan, lijkt het me ook moeilijker voor die fabrikant om te weten wat deze klant wil.
244 DL '76

