15 September 2009, 22:58
Heb even nagevraagd of ze in Nijmegen uit de voeten kunnen met alleen het vervangen van de schotel, maar daar willen ze niet aan. Er mag niet aan veerpoten gelast worden, scandcar zegt dat dat niet nodig is, maar in Nijmegen vinden ze lassen onvermijdelijk. Zijn ook bang dat ze het qua hoogte en richting niet perfect kunnen krijgen.
Daarom verder met vervangende exemplaren. Skidje heeft exemplaren van een 245 GLE uit '89. Hij vermoedt dat ze passen. Volgens, opnieuw, een Nijmeegse garage zou alleen ABS op het donorexemplaar roet in het eten moeten gooien, maar schijnt voor '89 niet aan de orde te zijn. Denk dus dat ik die GLE-exemplaren wil overnemen. Hoor het graag als ik toch nog ergens rekening mee moet houden.
Daarom verder met vervangende exemplaren. Skidje heeft exemplaren van een 245 GLE uit '89. Hij vermoedt dat ze passen. Volgens, opnieuw, een Nijmeegse garage zou alleen ABS op het donorexemplaar roet in het eten moeten gooien, maar schijnt voor '89 niet aan de orde te zijn. Denk dus dat ik die GLE-exemplaren wil overnemen. Hoor het graag als ik toch nog ergens rekening mee moet houden.
244 DL '76

