13 September 2009, 10:24
Als je de veerpoot moet vervangen vanwege roest zou ik altijd naar een stel turbo/glt poten zoeken of misschien van de diesel/260 serie.
Deze zijn beiden iets stugger geveerd en de glt/turbo nog iets verlaagd ook.
Neem direkt de hele poot met geventileerde schijven en klauwen. Is dat ook up to date...
Wil je bij de originele veerpoten blijven met massieve remschijf dan kan ik misschien nog wel voor een gaaf setje zorgen. Moet wel even zoeken dan..
Deze zijn beiden iets stugger geveerd en de glt/turbo nog iets verlaagd ook.
Neem direkt de hele poot met geventileerde schijven en klauwen. Is dat ook up to date...
Wil je bij de originele veerpoten blijven met massieve remschijf dan kan ik misschien nog wel voor een gaaf setje zorgen. Moet wel even zoeken dan..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

