9 September 2009, 22:48
Ik heb hier geupload wat ik heb van de 240:
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2...&g2_page=3 en page 4 de rest.
samen met de 940 schema's kun je precies zien wat er anders moet voor turbo. zoals gezegd, de voorweerstanden voor de injectoren (of injectoren nemen die die voorweerstanden niet nodig hebben zoals 850 t5 injectoren etc) in de kabelboom zetten, de luchtmassameter verplaatsen en het kabeltje voor het vollast kontakt wegnemen.
http://jw.cautela.nl/gallery/main.php?g2...&g2_page=3 en page 4 de rest.
samen met de 940 schema's kun je precies zien wat er anders moet voor turbo. zoals gezegd, de voorweerstanden voor de injectoren (of injectoren nemen die die voorweerstanden niet nodig hebben zoals 850 t5 injectoren etc) in de kabelboom zetten, de luchtmassameter verplaatsen en het kabeltje voor het vollast kontakt wegnemen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni