26 August 2009, 23:26
Kijk , daar heb ik wat aan: de bedoeling is om de hele B21ET met die mechanische spullen te vervangen door een mooi motormanagement voor een mooiere loop (ook op LPG) en brandstofverbruik. Dus als ik de kabelboom wissel, komt de B21ET er niet meer terug in. Het lijkt me een hele klus, maar de motorruimte maak ik toch leeg omdat er nogal wat roestplekken zitten. Als de motorruimte leeg is, vindt de spuiter dat vast leuker. Is het niet verstandiger om ook binnen de kabelboom te wisselen ? Ben bang dat de rest ook wel verteerd zal zijn. >
De reden om die Super Polar te kopen is natuurlijk niet alleen voor de kabelboom, maar dan heb ik gelijk de airco, de leren bekleding goede deuren met electrische ramen, ABS en een heleboel kleine rommel. Hoop de SP mee te kunnen nemen voor 1000-1500 euro...................
Bedankt voor zover!
Hans

De reden om die Super Polar te kopen is natuurlijk niet alleen voor de kabelboom, maar dan heb ik gelijk de airco, de leren bekleding goede deuren met electrische ramen, ABS en een heleboel kleine rommel. Hoop de SP mee te kunnen nemen voor 1000-1500 euro...................
Bedankt voor zover!
Hans
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029