26 August 2009, 22:33
kabelboom van late 240 (met LH 2.4) past bijna direct op een B230FT. weerstanden voor de injectoren toevoegen, vollast signaal naar ecu weghalen en de luchtmassameter verplaatsen. als je de kabelboom van een 1990-1991 my neemt dan heb je zelfs de zelfde 8 polige stekker aan die kabelboom zitten als nu ook op je schutbord zit van de originele turbo spullen (even pinout controleren maar herinner me niet dat het echt anders was).
kabelboom 700/900 aanpassen is meer werk en daar zitten die gaat op 2 plekken (links en rechts) door schutbord, erg onhandig.
een hele auto kopen voor een kabelboom? ik koop toch ook geen supermarkt als ik een stukje brood nodig heb?
Die kabelbomen zijn via marktplaats goed(koop) te vinden.
de B230F kabelboom van een 240 zal zoals gezegd niet werken met de k-jet, maar dat spreekt voor zich.
kabelboom 700/900 aanpassen is meer werk en daar zitten die gaat op 2 plekken (links en rechts) door schutbord, erg onhandig.
een hele auto kopen voor een kabelboom? ik koop toch ook geen supermarkt als ik een stukje brood nodig heb?

de B230F kabelboom van een 240 zal zoals gezegd niet werken met de k-jet, maar dat spreekt voor zich.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni