19 August 2009, 20:54
Zag daarnet een plasje water onder de 740 TD liggen. Even gecheckt en het reservoir was bijna zo goed als leeg. :o :o :o Was me al opgevallen vandaag dat de naald van de temperatuur wat hoger kwam dan normaal. Maar dacht dat het aan het weer lag. was hier vandaag echt gloeiend heet.
Zit blijkbaar met een lek in de radiator. Morgen natuurlijk laatste dag verlof. Moet weer lukken.
Zou het tijdelijk willen oplossen. Er zijn additieven die je kan toevoegen maar werkt dat voldoende om nog een weekje rond te rijden?
Wil zo snel mogelijk een nieuwe radiator erin natuurlijk. Maar dat zal wel een weekje duren vrees ik.
Iemand ideeen waar het niet te duur is om een nieuwe te vinden? Moet geen origneel volvo zijn. Zolang hij maar koelt.
Zit blijkbaar met een lek in de radiator. Morgen natuurlijk laatste dag verlof. Moet weer lukken.
Zou het tijdelijk willen oplossen. Er zijn additieven die je kan toevoegen maar werkt dat voldoende om nog een weekje rond te rijden?
Wil zo snel mogelijk een nieuwe radiator erin natuurlijk. Maar dat zal wel een weekje duren vrees ik.
Iemand ideeen waar het niet te duur is om een nieuwe te vinden? Moet geen origneel volvo zijn. Zolang hij maar koelt.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's