15 August 2009, 11:01
Heb bij ASN-books maar wat les materiaal besteld om wat voor te bereiden. Ondertussen was het d24t blok op Marktplaats al verkocht, dat is het nadeel wanneer je te lang nadenkt. Maar goed, komen er nog wel meer voorbij. Zag op de lokale prikbord site uit Zeeland al twee 9'series met een goed blok te koop staan voor heel weinig dus misschien dat ik wel een donor auto ga gebruiken voor mijn project.
Een vraag waar ik nog op zoek ben naar een passende oplossing is het volgende.
De inbouw hoek van de D24T (en TIC) is als ik het goed begrijp anders dan bij een D24 (in de 240)
Is dit gedaan om de ruimte te maken voor de turbo aan de uitlaat-zijde of heeft dit andere redenen?
Zou het ook mogelijk zijn om het D24T blok op de originele versnellingsbak en motorsteunen te zetten en op een andere manier ruimte te creëren voor de turbo? Zag wel al op de site van dieselmaffian een ombouw waarbij de turbo aan de inlaatzijde lag, maar dit lijkt me ook een beetje een moeilijk verhaal worden.
Fijn weekend iedereen.
Fabian
Een vraag waar ik nog op zoek ben naar een passende oplossing is het volgende.
De inbouw hoek van de D24T (en TIC) is als ik het goed begrijp anders dan bij een D24 (in de 240)
Is dit gedaan om de ruimte te maken voor de turbo aan de uitlaat-zijde of heeft dit andere redenen?
Zou het ook mogelijk zijn om het D24T blok op de originele versnellingsbak en motorsteunen te zetten en op een andere manier ruimte te creëren voor de turbo? Zag wel al op de site van dieselmaffian een ombouw waarbij de turbo aan de inlaatzijde lag, maar dit lijkt me ook een beetje een moeilijk verhaal worden.
Fijn weekend iedereen.
Fabian