5 August 2009, 11:58
nou turbo druk was zo hoog dat de brandstofpomp stopte(beveiliging)
en nee daar bedoel ik het regelklepje dat de druk regelt naar de wastegate(alleen originele intercoolers hadden dat)
de turbo koste me inclusief btw en verzendkosten ââ¬535.- en als ik de oude terugstuur krijg ik nog ââ¬100.- statiegeld terug
dus valt mij nog mee, en volgens turbohoet had ik de laatste nieuwe originele turbo dus NIET watergekoeld
maar de motor liep al lekker maar nu met nieuwe turbo en benzineverstuivers is het helemaal top en echt snel
en nee daar bedoel ik het regelklepje dat de druk regelt naar de wastegate(alleen originele intercoolers hadden dat)
de turbo koste me inclusief btw en verzendkosten ââ¬535.- en als ik de oude terugstuur krijg ik nog ââ¬100.- statiegeld terug
dus valt mij nog mee, en volgens turbohoet had ik de laatste nieuwe originele turbo dus NIET watergekoeld
maar de motor liep al lekker maar nu met nieuwe turbo en benzineverstuivers is het helemaal top en echt snel
Volvo S70R B5234T4 M59